cold outside







jag och min vovve utomhus

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg vad lik din hund är min!! vad är det för ras? ;P

2010-02-16 @ 19:37:13
Postat av: alicia

anonym: haha hon är en australisk terrier!!

2010-02-16 @ 19:47:50
URL: http://hypergalaxy.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG !!!!!!!!!!!!! ::O

2010-02-16 @ 20:59:53
Postat av: stella

snyyyygggg!!!!11!!!1! :o

2010-02-16 @ 21:00:36
Postat av: belle

sv; hahaha, busunge! jag kommer fan inte ihåg min barndom just nu mer än att jag åt glass alltid så min kompis mamma fick säga till mig att chilla med glassen. Det tyckte jag var pinigt....höhöhö.

Den filmen finns faktiskt typ högst upp nu på Tankafett.com s hemsida nu :D



Hahaha, åtminstone en film på helgen är obligatoriskt ^^ harry potter ja... alltså... jag tycker det är övernaturligt hur många gånger jag sett dom och hur jag kan sukta efter dom och se om och om igen och inte tröttna! men wazzapp med Harrys hår i sexan? xD Och när dumbledore dör... när jag såg den första gången på bio började jag typ skrattgråta då för att det var så jäkla sorgligt men samtidigt kände jag mig så töntig. Men sen grät jag bara och blev helt snorig och röd i hela fejset. Andra gången jag såg den på bio med min bästis fick vi skrattanfall... det var heeemskt! Vi verkligen flabbade som fan samtidigt som det kom tårar ur ögonen. Man känner sig så jävla emotional som sitter där liksom bland en massa folk och bölar och det är helt allvarlig stämmning. Haha, usch. Skulle hatat mig om jag var en annan i publiken!



Supersugen såg jag på bio med, haha, fett ball! Måste säga att jag är en sucker för Michael Cera... han är så fucking ball seriöst.... skulle inte dissa att vara roomie med honom,! Det är han som är med i Nick and Norahs Infinite Playlist... med världens vackraste tjej :D Och Year One tycker jag också är kulig!! :D



mars attacks hackade sig genom halva filmen : ((((( suger för den var bra. Ska ladda ner bara för det : >



Skräckfilmer är jag kär i sedan 8 års ålder då jag o min bästis trotsade våra föräldras regler och såg Scream! Hahaha. Kan tycka de första Saw:sna är bra, människoslakt gillar jag, hehehehehe.... ^^ men nu ör de bara allmänt kassa och uttjatade. Men gillar med vrickade... har så många såna men som jag som sagt glömmmt! Men gillar med såna som är baserade på riktiga händelser för det gör en lite extra rädd för man känner "vem fan gör nåt sånt" osv.... typ som The Strangers : >

Wrong Turn gillar jag med för de där inavelsmänniskorna är så jävla balla, speciellt den galna spinkiga med pilarna och bågen. och the chainsaw massacre 1 & 2 är med bra tycker jag... där känner man verkligen smärtan. Och ettan är ju lite vrickad med för alla i stan är ju helt fucked up och polischefen är så jäääääääääääääävla äcklig! Creep!



Fan vad långt detta blev xD

2010-02-16 @ 22:38:30
URL: http://bellen.devote.se
Postat av: amandine

I love two first pictures! The light and the snow remind me Tim Burton's movie. :)

2010-02-24 @ 18:37:57
URL: http://thesprout-and-thebean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0