motherfucker




1; Léon 2; Menace II Society 3; Skins

got a job lol, at mcdonalds!

Kommentarer
Postat av: milla

yeeeeeeeeeey! går i systers fotspår ;))

2011-11-07 @ 09:33:46
Postat av: Suzanne

Leon <3

2011-11-14 @ 14:53:06
URL: http://saaht.blogspot.com
Postat av: belle

NEEEEEEEJ är det sant?! Haha, fan ta dig, får jobb före mig och allt ;) Jag har sökt till Donken, BK och Max. Jag blev faktiskt kallad till intervju på McDonalds, men du vet mejlet man får (kanske inte samma i sthlm dock) att man är kallad till intervju och ska sedan välja den tid som passar en bäst? Ja, eftersom jag har noll koll/erfarenhet av arbetsintervjuer så trodde jag att det var en såndär 1 och 1 intervju med arbetsgivaren. jag valde iaf tiden mellan 9-10.15 typ, jag trodde att man skulle vänta i nåt rum med några andra sedan blev man inkallad och hade en snabb intervju NÅGON GÅNG mellan den tiden då. Men jag tänkte att what the heck, jag visar framfötterna och är där prick nio eller lite innan. Så jag åkte dit, men eftersom jag är ganska ovan och efterbliven med tåg så missade jag det ena efter det andra osv. Jag visste att jag inte skulle komma dit prick nio, tillfället att visa framfötterna hade liksom flugit förbi, men jag skulle ju ändå hinna en intervju där mot slutet tänkte jag. Så jag åkte in ändå. Väl där, så går jag in, nervös som fan, frågar tjejen i kassan vart intervjuerna hålls. Hon ser lite frågande ut eftersom jag ju var sjukt sen haha. men hon pekade mig i rätt riktning, där innanför glasdörren ser jag x antal ungdomar sitta och lyssna på en man. HAHA, jag stod där ett tag och undrade om jag skulle knacka på och gå in eller sticka... jag sket i det till slut. Fucking shit, efterblivna jag. Men de kunde ändå klargjort lite bättre att det var ett "massmöte" osvosv.

Okeeeeeej, ingen bad om att få höra den milslånga historian, men lycka till iaf : >



Tror för övrigt jag har en chans på Max nu, har en kompis som jobbar där som har sagt att de söker ny personal nu så jag har fått hennes chef mejl MOUHAHAHAHA! Om han inte vill ha mig kan jag helt enkelt kidnappa hans nära och kära osv och tvinga honom :D



PS. leon är grym film.

PS2. Måste börja se skins... har precis börjat ladda ner några avsnitt. Men finns så mycket annat som måste ses också etc etc.

2011-11-19 @ 00:58:30
URL: http://bellibobi.blogg.se/
Postat av: Anonym

motherfucker

2011-11-20 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0