cloudy with a chance of meatballs





jag och Angie såg Det Regnar Köttbullar, hahhaha.

Kommentarer
Postat av: Cronenberg

Vad var det för "hahhaha" med det? Den var ju jättefin ju! Saknar dig älskling! ;)

2010-01-24 @ 21:24:28
Postat av: alicia

cronenberg, well om du har sett den så vet du att den är rolig varav "hhahaha"et. vet inte riktigt vem du är..

2010-01-25 @ 10:02:53
URL: http://hypergalaxy.blogg.se/
Postat av: miriam

åhhh haha såg du den i 3d? :D

2010-01-25 @ 11:37:08
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Cronenberg

Haha, jag tyckte den var riktigt bra och rolig ja, fin film. Igår såg jag en film av Cronenberg, den var inte lika bra. Alls. Ångest. Vi har snackat på msn typ förra året annars var det någon som utgav sig för att vara du, vad vet jag. Du ser ju min adress så här, så ...

2010-01-26 @ 07:29:55
Postat av: belle

haha, har scrollat igenom din blogg och det är lite läskigt/ kul... för de filmer som du har settd är typ exakt dom jag såg för tre månader sen. Så:



det regnar köttbullar: trodde inte att den skulle vara så ball! men det var den fan :D Pleasantly suprised ;)



Beetlejuice: Älskar den. Finns det nåt annat att göra med Tim Burtons filmer? Att Alec Baldwin är med gör inte saken sämre... så jävla sexig. Och Wionna Ryder är perfa.



Where the wild things are: Älskade den. Samtidigt hatade jag den för den var så jävla sorglig hela tiden, jag hade typ en klump i magen och ville att allt bara skulle lösa sig. Slutet var också så jäkla ledsamt för den där tjuren som aldrig sa något... han var ju typ helt utanför... ÅH! jag måste åka och hjälpa dom!!<3 Mästerlig skildring.



Hmm... vad var det mer för filmer du hade.... eh... har glömt som den hälften människa hälften guldfisk jag är. Men kan kommentera din header: Alice i underlandet är min favoritfilm. katten är.... en av alla mina favoritfigurer. Jag har redan bestämt att jag ska tatuera in den katten någonstans på min kropp.... aniningen på ljumsken, skuldran eller handleden tror jag.... längtar i alla fall : >

Alice i Underlandet finns alltid på min dator om jag vill se den. precis som Coraline och harry Potter. Om du inte sett Coraline MÅSTE du det. Den är så jäkla a-fucking-mazing.



Och PS. Tim Burtons Alice i Underlandet... hur pepp är vi?? MYYCKET PEPP :D:D:D::D



Och PS igen. Du är så otroligt jävla vacker så att det inte finns. Gud hade väl bara de finaste delarna kvar när han skapade dig, deluxe liksom. Vart kommer du/dina föräldrar ifrån? För du ser inte helsvensk ut fo sho :)



Peace

2010-02-09 @ 22:33:17
URL: http://bellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0